ord om ingenting

Nu har det äntligen börjas röras på våningen över mig. Ut med det gamla och in med det nya som man bruka säga.
Jag såg just att min käre broder har fått ett presentkort för att köpa belysning för 1000 spänn av min moster! Vilka fräcka tider, jag vill också ha belysning för tusen svenska kronor men icket... jag får väl istället le och vara glad för att Simon får vackra lampor...
Många har sagt att dom är trött på kylan, och visst har jag tänkt det tusen gånger men aldrig sagt det.
Men idag kom det rent bokstäver ur min mun "JAG ÄR TRÖTT PÅ KYLAN" Så då vet ni det med.
Shit ni vet ju typ allt om mig, jag har längre snart inget privatliv!
ni vet att jag har ett hål i örat, och att jag vill ha belysning för 1000 kronor och att jag är trött på kyla WOW jag ska börja trappa ner med informationen känner jag..
Nä nu ska jag strunta i dethär och plugga vidare inför friluftsprovet. OPS ÄNNU en Privat information....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0