mina kvällar ser ut på ett och samma sätt

Vilken tur lisa har. Två dagar av två har hon fått åka hem med ettbussen! JACKPOT!
Vad händer nu för tiden? Jo jag jagar som en galning efter en passande hockeyutrustning inför fredagens FL-hockey.
.
Vad gör jag mer annars då? jaaa om ja inte pluggar eller tränar så sitter jag och läser på www.felsms.com och skrattar av mig lite!
Det är exakt vad jag gör!
--
Dessutom dessutom.. det här med data... är inte min grej! Men min dator har som blivit lite cooco bahamas.. Seg och alldela. Men när "Simons sjuksköterska" Sofia var här så hjälpte hon mig med google chrome. Och tro det eller ej.. det funka ju. Datorn tänker snabbare, just nu använder jag aldrig internet explorer. Ett tips till er är att prova det.
Som Sofia sa till mig.
- "jag blev så glad när jag fick lära mig det där, så då måste ju föra vidare kunskapen och göra fler glada"
Sofia
2011-02-08 @ 23:48:30
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Naaw, vad söt du är som nämner mig :') Jag saknar er!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0