välkommen 2011

Men hej 2011 kom in kom in, vill du ha kaffe?
Villa Villekullan har under 4 dagar haft besök av Bobby och Robin 3 gånger . Deras humor är från Pluto och jag känn mig som ett urblåst ägg när jag försöker förstå deras skämt. Men trevligt var ordet jag sökte iaf. De klagade på mig och de var besvikna över att de inte har fått sett deras ansikten på min blogg. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Men det jag ville komma fram till var att när dom var här så bestämde vi att det skulle bli nyårsmiddag hemma hos mig. Trots att Emil hackade gurkan stora som klossar, och Robin bjöd på otvättad sallad så vart det riktigt trevligt ändå.
:::
Så gårkvällen började hos mig, Sen förflyttade vi oss till Matilda. När vi inte hitta något trevligt spel så kom Anki på att vi skulle leka en lek med smärta, leken avslutades med blodsprängda och blåa händer. Efter 12-tiden var jag med Simon. Så kvällen sluta där nån gång vid 6-tiden iallafall !
Bilder från kvällen igår.
Robin
2011-01-01 @ 23:54:56

ja tack gärna.

nu är vi allt nöjda!



ingen har dött av en otvättad sallad..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0