grattis

Idag dunkar jag nationalsången på repeat, För idag får jag det, idag fyller Sverige år. Om man säger Sverige om och om för sig själv.. fyyfan vilket fult land. Ajah Inte nog med att Sverige fyller år Min lilla ponnyprinsessa Matilda Olsson fyller sina 17 år idag. Grattis grattis sunshine.
.
Idag fick jag en svart isbjörn av mamma, som har fått sin plats på hyllan framför min säng. Jag frågavarför jag fick den, mamma svara:
- Ja för att du är en sån duktig föräldralös flicka.
.
Vi lever ett liv just nu där jag få klara mig själv. Spelar ingen roll om mamma och pappa är hemma eller i stugan. Dom skiter i mig och jag måste göra allt! men det funkar ju bra det med ,Det går ju bra, lika bra att förberda sig för sommaren..
Eller tom mage och duscha i kallvatten och en lisa som prata med sig själv är de enda konsekvenserna så;)
jag har ju min reservfamilj så nog överlev Lisa nog!
-
-
-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0