Smärta!

Har inte varit på skolan idag. När jag åkte med på premiäråket till stan igårkväll börja jag känna att helvetet var framme. Jag har vanligtvis en väldigt hög smärtgräns, men migrän nthnth inte gosgos det inte.. Synfältsbortfall, skakningar och panik. Jag hann hem som tur innan migränanfallet hade löst ut.
För mig är smärtan så pass kraftig så den gör så att jag spy..
Har dessutom gjort stora rivsår på benen pågrund av paniken som jag alltid får hehe..
.
Det var så länge sen jag hade migrän nu (midsommar för två år sen), jag trodde det var borta.
Men det sägs ju att migrän är en Kronisk huvudsjukdom och kommer alltid att finnas.
.
Näääe fyy, så när väckarklockan ringde klockan 7 imorse, hade jag sovit cirka en timma och jag tror inte Lisa hade klarat av att åka långfärdskridskor med en sån här natt i ryggsäcken!

Bilden är klockren!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0