Jätte mycket text till dom som egentligen inte känner mig

Jag har fått flera kommentarer tidigare av läsare som har hittat min blogg på google osv.
Man ser ju bara på mätarn som jag har på bloggen att det är läsare från hela Sverige.
Jag riktar mig ju främst till burträskare, och de jag känner.
Tycker det är läskigt då jag ser att det är läsare från Skellefteå, robertsfors, bure, boliden ja alla småbyar som jag inte ens har någon jag känner.
.
Ajah det jag vill komma fram till att jag har fått flera kommentarer, där de vill veta mer om vem jag är. Det förstår jag säkert att folk vill. Men jag lämnar ju mer ut information om hur jag är som person på basiknivå.
Ja mena hur hade det sett ut om jag la ut dagens outfit, och lagt ut bilder på vad jag ätit, vilka saker jag har köpt osv.. Näää det är ju verkligen inte LisaSTYLE.

Men jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg om vem jag är, och det är somsagt bara till er som läser från Arboga, Nyköping, Stockholm och alla andra konstiga städaer som jag inte har någon kontakt med!
Ett sånt inlägg kommer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0