Första uppdatering rhodos

Jag har hunnit smälta resan och tänkte nu ta och dela med mig av min bästa vecka. 
               Detta är ett sms som jag skickade till mamma som sammnfattar allt kort och bra.
"Hejsan mamma, internet strular lite, men jag skickar istället iväg ett sms. Vi har mellan 35 - 48 grader och vi är alla i paradiset. Inga skandaler har hänt bara en massa skratt. Har hört att ni har en hel del värme med, jag älskar dig också hälsa alla kramar Lisa".
 
 
Vi landade nattetid, och kommer till flygplatsen på Rhodos. Det första vi ser är en skärm med en massa bilder på småbarn med rubrik MISSING. Vi tänkte, wops det här kommer bli en tuff vecka, men icket...
Våra problem var
* Att försöka inte bry sig om klockan!
* Vilken solskyddsfaktor skall användas?
* Vilken grad ska luftkonditioneringen vara på?
 
Jag hade lovat Linnea tre bilder från resan. Och detta är tre av flera flera hundra. Fleeeer blir det garanterat, endast ett smakprov.
 

Nu i efterhand vet vi att Alicia samlade sin energi på planet som hon sedan utnyttjade för FULLA MUGGAR på hennes födelsedag!!!
 
Första dagen och vi mådde som guds barn
Om ni nånsin undrat hur en turist ser ut, så har ni svaret här. Världens skönaste Amanda i turist fodral!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0