No police?

Redan söndagkväll och hjärtat skriker av gråt. Den sociala biten tog över allt fokus på plugg.
Idag startade morbror min hjärna ordentligt. Han tittar och tänker länge tyst sen så säger han:
"Asså du Lisa, jag har tänkte mycket...
du ska inte bli polis tycker jag, TYCKER JAG,
Har du verkligen inte fundera nå mer på modelvärlden,
hade jag varit din pappa hade jag sagt NO POLICE,
och pushat dig raka vägen till modellvärlden."
**
De som känner mig vet att allt med mode är som fåglar. Man ser de hela tiden men man igonera dem. Vad är problemet med att långbenskranken Lisa vill bli polis. Jag skulle kunna skriva en jättelång uppsats om detta ämne.
Modell är faktiskt ett av det sista jobben jag skulle syssla med, och jag menar det.!
amanda
2012-01-23 @ 11:40:12
URL: http://amandagru.blogg.se/

wihoo, ja vill också bli polis! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0