trygghet

Blogg.se-appen är till användning när jag inte har tillgång till dator, därför se inläggen som de gör.

Jag ha haft en semester i två dagar känns det som, lite skola och mycket kvalitétstid. Bra, mer sånt va?
Jag ha ju mitt lilla egna rum här hos Linnea och Nils. och rummet är smyckad med mina favorit tavlor som få mig som att känna sig hemma trots att jag är i Skellefteå som jag i sig inte är så förtjust i.

Favoritbilen med båda mina syskon.




den här tavlan känner ni säkert igen, den finns även hemma i burträsk i mitt rum. jag bara älskar den, och den har funnits med i många många år.




Mulle
2012-11-10 @ 02:31:03

men shittttt...... !!!

Svar: Visst var vi söta??:)
Lisa Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0