Kebnekaiseäventyret

Tänkte börja presentera Kebnekaise, som är Moa, Sannas och mitt projektarbete.
"Satsa stort vinn stort" brukar man säga? det var exakt det som hände.
En stor erfarenhet, och ett minne rikare. 
Inom 12 timmar upplevde vi alla årstider,
Inom 12 timmar upplevde vi toppen och botten av vårt liv.
Inom 12 timmar upplevde världens äckligaste mat och världens goda mat (båda maträtterna var köttbullar och potatissallad)


Redo för avfärd

Första vandringen på 2 mil fram till vandrarhemmet tog dryga 5 timmar, och mörkret hann ifatt oss. Här var vi "döda", och här hade vi ingen jäkla aning vad som skulle ske dagen efter...






Fort blev det vinter







Vackraste stället jag har varit på i mitt hela 18 års liv, man kommer sig långt med att vara amatörkamerska på ett sådant här ställe! Magiskt!
Sanna
2012-09-24 @ 21:49:47

..."Det här är inget i jämförelse med Kebnekaise" så kommer jag tänka måånga gånger;)

Syster L
2012-09-24 @ 22:24:15

Vilka fantastiska bilder :)))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0