mobilens historia

Min vita crap-phone sa farväl till mig för några veckor sedan, efter att ha fått kontakt med vatten.
Mimmi fick liv i själva telefonen men kameran dog. Telefonförsäljaren skrattade och sa att denna gick inte att laga, utan han tyckte jag skulle köpa en ny telefon redan samma dag. Jävla försäljare...
Mobilen gick inte att rädda trodde jag ja och trodde han ja!!!!!
Efter en vecka i Kroatien med en temperatur mellan 38 - 42 grader i skuggan är nu min crap Iphone back to life.

LISA LYCKLIG!
 
 


 
 Så mitt tips är när eran telefon har fått en vattenskada (kan räcka med tårar tydligen) så skicka mobilen på en billig sista minutenresa till ett varmt land. vips du ha tjänat in en ny telefon.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0