Tvåtusentretton del ett

Jag har summerat året 2013 i två blogginlägg. Jag har valt de delar som har satt ett ordentligt intryck på mig.


Nyårsfirandet i Vuogga var absolut ett perfekt sätt att välkomna år 2013, vilket gäng vi var!

Året kunde inte ha fått en sämre start, att bli tvingad till att säga hejdå till farmor var så oerhört tufft.
 
 

MARS
Jag firade Valborg i Gävle, och innan vi åkte så hade Karolinas kompis Emmelie gjort världens lyx frukost till oss


APRIL
Såklart träffades hela familjen i stugan, och hade en underbar helg ute vilket jag älskar


Ju närmare vi kom skolans slut, ju roligare fick vi som klasskompisar.

Vi var ett gäng samlade i nikolina och Robins soffa då vi såg då Skellefteå AIK tog guldet. STORT




MAJ
MAJ visade sig vara en otroligt varm månad, här satt jag och mamma och åt middagen på gräset.

Att skriva det sista provet, och sen sätta sig i ett plan till Kreta tillsammans med de bästa är en obeskrivlig känsla. Vi värmde upp inför studentveckan.

Ett magiskt ögonblick i min värld. Efter en natts festande i Kreta så hamnade vi på en balkong med denna utsikt i samband med soluppgången.

 Min kropp klarade inte av trycket av allt festande och jag börja förstå att något inte var som det skulle.
Kan man börja studentveckan på något bättre sätt än magkatarr ??? troligvis inte....

Studentveckan var igång, enligt mig den roligaste veckan i hela mitt liv trots att jag var illamående ständigt.
Klassen klädde sig i svart, och vi utförde uppdrag allt för att vinna över parallellklassen i studentbingo.

Vi vandrade tillsammans i någon skog, och ingen visste egentligen varför.
Vi fick måånga fina kvällar tillsammans. Vi hade olika platser för varje kväll, vilket var supertrevligt. Det här var ett LISA-moment.

 
Här fick jag en kväll tillsammans med Burträsk fina pojkar.



 

En av studentveckans höjdpunkter helt klart. Då vi var hos Filippa. "DÅ GÅ JAG NER I MIN KÄLLARE"

Jag fick diplomet "klassens ängel" - 
 

 
JUNI
Jag och Nikolina åkte till Umeå över en helg och hälsade på Matilda och Croll på en camping.
Här blev jag tvingad till att grilla, vilket jag ser överlycklig över.
Efter många om och men, valde jag att gå balen. Jag är nöjd över att jag valde att göra det trots att det inte är min grej. Men tillsammans med Noa så hade vi det så otroligt roligt. 
Vi var ett KUL gäng, som gjorde dagen fantastisk helt enkelt.!


Vi gick röda mattan tillslut

 

För jag har tagit studenten - En stark känsla av frihet och lycka med inslag av sorg och respekt.
Jag älskade min klass hela vägen!

 
 
 

 

 


Mamma fyllde 50 år, och det blev en stor fest på gården. 

Det här är så typiskt vår släkt, musik och sång. Men det var faktiskt riktigt mysigt framför en eld såhär mitt på natten. Grannarna hade visst inte kunna sova så mycket.






 
 
Ebba
2013-12-28 @ 01:54:57
URL: http://nilssonjansson.blogg.se

När jag kommer hem har vi 10000 bilder vi måste dela med varann!!<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0