vänta snart är det jag som är kung

Frånvaron har legat i, jag ska väl försöka lösa den biten.
Äta, sova, träna, skola, jobba är min livsstil just nu.
 Många bloggar innehåller träning, runkeeperbilder, motivationbilder osv... Det är ju inte riktigt Lisastyle som ni vet, så jag hoppas ingen förvänta sig sådant av mig. Dock är ju träning en del av livet, och bloggar är väl till för att dela med sig. Så jag kan väl dela med mig av hur JAG tar mig igenom ett träningspass.
 
Har två låtar på min playlist.
Haakuna matata och Snart är det jag som är kung. Det är så Lisa prestera som allra bästast!!
Tänk er plankan i 2 minuter och sjunga Inga bekymmer, man är lycklig var dag trallalaa
Ebba
2013-02-07 @ 22:05:52
URL: http://nilssonjansson.blogg.se

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0