6 varningar jag ska tag på allvar

Jag har totalt tre lediga dagar i hela februari. Jag ska och vill inte klaga, detta är helt klart själv valt.
Ibland blir jag bara rädd för mig själv. Vad är det som händer? Jag är tyvärr mer stressad än vad jag vill vara.
Dessa punkter ser jag som varningar, och jag ska ta till mig detta.. i varje fall strax!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Trots att jag är supertrött och försöker somna så väcker jag mig själv hela tiden genom att jag hör röster i hjärnan, mest meningar från exempelvis Bettan men även från mamma och Linnea.

2. I gårkväll efter att jag körde hem från 24Seven så plötsligt inser jag att "JUSTJA jag kör ju bil nu"

3. När jag kör bil och ser gatulysen så slappnar jag av och känner att puuh äntligen hemma, då visade det sig att jag var i Bodybysund, ett par km hemifrån..

4. Två nätter i rad har jag vaknat i panik, svettig är fel ord jag var DYNGBLÖT, var tvungen att byta täcke för att det var genomblött, och svetten rann. Det gör det inte ens om jag har sprungit i en timme.

5. Trots sovmorgon då jobbet börjar 11.30 kliver jag upp kl 6.00 och inser at jag måste duscha bort allt svett inför jobbet. Efter duschen inser jag att jag har 4 h innan väckarklockan ringer.

6. Jag glömmer saker, upprepar, stammar och tappar ord,  Detta har även andra påpekat.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0