En måndag

Att jag skulle trampa i mammas fotspår trodde jag aldrig. Har blivit bokat hela veckan på olika förskolor.
Ingen är gladare än Lisa själv. Barnen lär mig en massa saker, och jag utvecklas som person varenda dag.


I helgen drömde jag en dröm som sitter kvar i mitt huvud fortfarande.
**Jag drömde att jag hälsade på farmor.Hemtjänstpersonalen sa till mig att de hade köpt en dator till farmor.
Så hon har något att göra om dagarna, surfa och uppdatera statusar på facebook.
Jag sa till personalen att de var helt knäppa i huvudet, "Farmor  Alice ska inte ha någon dator, för det är inte hon" skrek jag. **


Om farmor fortfarande hade levt hade hon varit 95 år. Åååååååååh vad jag saknar henne i mitt liv. <3<3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0