Dagis


"Det var en gång en fröken som jobbade på dagis. Hon skulle hjälpa pojken med att dra på skorna.

Fröken trycker och kämpar och trycker och kämpar med att dra på skorna. 
När väl skorna är på pustar fröken ut. Då säger pojken:
-det är inte mina skor.

Fröken brinner lite inombords, men ler lite och sliter av skorna från pojkens fötter. Bara det tar några extra minuter.
Fröken frågade pojken, varför inte han berättade det innan? Då säger pojken:
-det är inte mina skor, det är brorsan, men mamma säger att jag ska ha på mig de här skorna idag.

Nu vill fröken helst dunka sitt huvud i väggen. Hon tar skorna och sliter på skorna. Efter ytterligare 4 minuters kämpande, frågar fröken vars pojken har sina vantar. Då säger pojken:
- längst ner i skorna! 

Barn är bra härliga!  
          Nu ska jag på dagis.
Sanna
2015-02-12 @ 10:02:36

Hahah;)

Anonym
2015-02-12 @ 11:46:39

låter typ som att det var amanda?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0