Hej Mrslisa hejdå skor

Justja, jag har ju en blogg i mitt namn..
Jag har helt enkelt skjutit upp bloggandet till nästa dag i över 200 timmar nu. Vill säga mer än ett dygn då.

Jag heter fortfarande Lisa, och är fortfarande 22år. Så någon radikal livsförändring har dock inte skett på senaste tiden. 


Idag gjorde jag ett köp, som väckte min nyfikenhet till liv. Köpet bidrog även med en sorg då det innebär att mina gamla skor inte få hänga med mig i min vardag på samma sätt längre.

Oj vad dessa gamla skor ha fått uppleva mycket...
Vandrat genom Asiens gator, och burit mig genom en halvmara är bara några få stopp på skons livstid.
Nu ska jag såklart sluta dikta om två skors tidslinje. Nu sätter vi punkt, och välkomnar en ny färg i mitt liv.

Byebye blue


Hey hey rooooosa!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0