Helgen i korta drag

Helgens röda tråd fick gå i lugnets tecken, underskattat är nog rätt ord.

Alma, Olivia, mamma och Skellefteå är 4 nyckelord som sammanfattar helgen på ett bra sätt.

Idag har Nizzan bytt om till sommarkläder. 
Sommardäck med andra ord, det är bara att tacka min snälla pappa som gjorde det bytet möjligt.
Ska jag byta däck i höst? är det tänkt att alla människor ska kunna byta däck själv? 
Måste man kunna sånt, bara för att man har körkort?
Det är bara att böna och be, och hoppas på att jag aldrig, aldrig får punka på bilen...
Eller så är det väl bara dags att lära sig eller?

En helg jag kanske inte kommer minnas i längden, men det har ändå varit en sån där helg som gör att jag borde orka mig genom en ny vecka.
Måndag, come on!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0