Tråkighetslistan

Har sagt det förr, men tåls att säga igen.
Jag älskar inte att baka...
Men alltså hur tråkigt är inte det på en skala?
Jag tror bakning delar sistaplats med dammsugning på tråklistan...

Lika tråkigt båda två. För att förtydliga om hur tråkigt bakning är när man står i mina sockar, så är till och med diskning roligare..

1. Man kan inte improvisera i bakning.
2. Du kan i princip inte utesluta någon ingrediens.
3. Misslyckas du, så har man kastat tid i sjön.
4. Ugnen lever oftast sitt egna vis, och förolämpar mig ofta.
5. "Placera kakformen i mitten av ugnen och grädda mellan 15-25 minuter
men ååååh vilken flummig beskrivning.


Men nu står jag här en torsdagskväll i alla fall, och rör ihop en fredagskaka till mina arbetskompisar. 
Bara för att de är bäst!
Så nu trotsar jag tråkigheten..








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0