Summa av kardemumma

Där drar vi igen dragkedjan för den här helgen, och den här veckan.
Imorgon kliver vi på vecka 32, och jag är mer laddad än vad jag inte är laddad. Fantastiskt!


Piteå och Nolia hade mig som besökare, en potatisskalare rikare blev jag i varjefall.

När det kom till att jag skulle bege mig till Bygdsiljum, säger min vän Angelica:
"Packa en väska med allt, och kom sen till oss".
Jag lyssnar på henne, och packar en snabb väska med "ALLT".

Jag tycker det var fantastiskt sagt.
Man startar med noll förväntningar, men är mottagen för allt.
Inatt vandrade vi i skogen bland stigar, myrer och stup.
Allt för att få en sån trevlig lördagkväll som möjligt, och tack det fick vi!

Innan jag drar dragkedjan enda upp för den här helgen, så måste jag tillägga att båt, sol och bad gjorde att jag är tillräckligt laddad för kommande vecka.
Kom igen vecka 32, jag är redo.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0