27-27-27

Vecka 27. Jag tänker veckor!
Jag har förstått att det är många som stör sig på att jag pratar och tänker i veckor.
Jag kan förstå det, men veckor säger mig väldigt mycket.
Så jag kommer tyvärr inte kunna ändra på det i nuläget.

Ni som har hängt med på Mrslisa, vet vad jag bruka skriva om just den här veckan.
H-e-l-v-e-t-e-s-veckan!
Då man stressar och svär dygnet runt.
Det ser dock lite annorlunda ut i år.

Marknadsvagnarna har rullat in i Burträsk, och det är nu man ser en unge och en ballong både på vänster och höger sidan av vägen. Vill säga att nu är det mycket folk i Burträsk.

Tittar jag ut genom fönstret, kryllar det av parkerade bilar utför gatan. Jag är säker på att om detta hade skett i Stan, så hade det varit många ord som fan och satan i hushållen.
Inte hos mig, tvärtom! Jag är glad.
Välkommen till Burträsk alla stora och små!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0