Projekt rädda

Från helg till helg.. I princip.
Ni vet sen tidigare att bara om man passerar tisdag så tar jag helg.. I varjefall mentalt.

Nämen så här är det.
Fysiskt sätt så är det mesta katastrofalt.
Kroppsligt känner jag mig som 89år, men nu har jag äntligen tagit hästen i hornen, så imorgon lagar jag till "svärdet i ryggen" hos en kiropraktor.

Som om inte detta var nog, är en magkatarr påväg och checkar in, och jag känner bara neeeeeejj jag har inte tid...

Men istället för att gasa på och tro att allt löser sig, så har jag bestämt mig för att jag får lov att aktivt lösa problemet.
Så alltså, nu kickar vi igång projekt "rädda Lisas skelett och inrede".


Min mandis fyller år idag, grattis!!!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0